ZOEK ARTIKEL:

Promotiekleding met eigen opdruk

Ajax & ‘t shirt met de logo’s: Aegon eerlijk over clubhistorie

Hoofdsponsor Aegon laat vandaag in een paar dagbladen* bewust de achterkant van het nieuwe Ajax-shirt zien, het shirt met de vier logo’s. Gedragen door oudgediende Sjaak Swart.
Als onderdeel van de Eerlijk over-campagne van de verzekeraar: nu de clubhistorie. ”Want zonder historie geen toekomst. Zonder Piet van Rheenen, Sjaak Swart (dan voor het poseren meneer Swart!) en Johan Cruijff geen Eriksen en Van der Wiel. Zonder De Meer geen Arena. Zonder Voorland geen sportpark De Toekomst en zonder sponsors uit het verleden als TDK en ABN AMRO geen Aegon op de borst. We zijn de trotse hoofdsponsor van heel Ajax, de vrijwilligers en de fans. Hoofdsponsor van nu en van de toekomst.” Goeie advertentie, goeie boodschap. Ere, wie ere toekomt, inclusief Aegon.

* Voor zover ik kan nagaan in De Telegraaf en Het Parool, de Amsterdamse krant.

Telefoonnummer

NEW

HOODIES

-10% INTRODUCTIE