ZOEK ARTIKEL:

Telefoonnummer

Polo, blouse of sweater laten bedrukken? Bij 101verenigingskleding wordt u persoonlijk geholpen. Onze medewerkers staan voor u klaar om u te helpen een juiste keuze te maken uit de uitgebreide product collectie kleding in onze shop. U kunt uiteraard ook zelf zoeken; voer uw zoekopdracht in de rechterhoek van het scherm in en u vindt een uitgebreid aanbod van truien, sweaters en andere verenigingskleding.

Kleding Bedrukken
Laat u kleding bedrukken
Wij kunnen de promotionele kleding voorzien van uw bedrijfsnaam en/of logo (branding). Voor het bedrukken maken wij gebruik van de allernieuwste technieken. Een aantal van deze drukmogelijkheden zijn:

Zeefdruk

Na het maken van de film wordt een sjabloon, het zeefraam, belicht. Op de plaats van het beeldmerk gaat de zeef open. Het te bedrukken product wordt aangelegd onder het zeefraam, waarna met behulp van een rakel de inkt door de zeef op het product wordt aangebracht. Ook fullcolourdruk behoort tot de mogelijkheden. Voor textiel kan zelfs tot 14 kleuren worden gezeefdrukt. Toepassing: textiel, paraplu’s, sporttassen en vlakke kunststof producten als aanstekers en koelkastmagneten.

101verenigingskleding.nl kwam een bijzonder leuk fimpje tegen over de werking van zeefdrukken. Gepost door de firma Loenatix shop amsterdam:

DTP (desk top publishing) afdeling
Wij beschikken over een eigen DTP (desk top publishing) afdeling. Het aanleveren van het materiaal kan op diverse manieren, via e-mail of per post. Het bestand kan gemaild worden naar info@101verenigingskleding.nl
Het logo kan ook opgeslagen worden op diskette of cd-rom.

Het digitale bestand moet opgemaakt zijn in het volgende programma:

• Illustrator versie 11 of lager- ai of EPS. Graag opslaan met lettercontouren, voor de PC. Voor zover het mogelijk is vermelden welke PMS-kleurnummers en lettertypen zijn gebruikt.
  • Een Photoshop document aanleveren is alleen mogelijk wanneer het een transfer bedrukking betreft. (dit zijn .psd-bestanden)
  • JPEG, TIFF etc. zijn in sommige gevallen niet bruikbaar, het is dan mogelijk dit bestand door onze DTP afdeling te laten opmaken. Er worden dan, in overleg, kosten in rekening gebracht.
  • Download hier uw impressie:

Shirts
Sport BH
String

bellafashionkaribangildanhanesalobagbasekaribankaribanbencnikestedman
Veilig betalen via uw eigen bank:
iDeal