ZOEK ARTIKEL:

Telefoonnummer

Verenigingen

In deze catagorie bieden wij verenigingen de mogelijkheid om uw leden te voorzien van club- of verenigingskleding zonder dat u als bestuur van de vereniging daarvoor moet investeren.

In overleg met u bepalen wij welke kleding er op moet komen te staan, u kunt daarbij rekenen op onze jarenlange ervaring op het gebied van verenigingskleding en het bedrukken of borduren hiervan. Alle kleding is per stuk te bestellen en te leveren. U hoeft ook niet een grotere eerste bestelling te doen.

Alle kleding wordt door ons voorzien van uw club- of verenigings logo, wat dan weer uniek is voor elke club.

Van elk verkocht kledingstuk komt er een van te voren afgesproken vergoeding ten goede aan de verenigingskas.

Voordelen voor een vereniging zijn:

Uw eigen club (vereningingskleding), vele mogelijkheden

Uw eigen T-shirt, polo, sweater, paraplu of .......................?

Geen kleding op voorraad.

Kleding per stuk te bestellen.

Geen investering, geen geldstromen voor kleding

Geen vooruitbetaling

Diverse kleding en eventueel andere merchandise artikelen te leveren.

Extra opbrengsten voor de vereniging

Uw leden rekenen veilig af via onze Ideal betaling.

Heeft u interesse in onze mogelijkheden neem dan gerust contact met ons op via onze email info@101verenigingskleding.nl of bel met ons 085 - 40 10 479

bellafashionkaribangildanhanesalobagbasekaribankaribanbencnikestedman
Veilig betalen via uw eigen bank:
iDeal